Barion Pixel
Gyurmavilág
Weboldal alcíme
Gyurmavilág Re-New opció
Kreatív játékokkal a gyermekekért!

Cserélhető gyurma? Igen.

Gyurmavilág Re-New opció 


A Gyurmavilág 2020-ban bevezette a Gyurmavilág gyurmák vásárlása eseten a Re-New opciót.
Mit jelent ez?
Az a vásárló aki a gyurma csomagja mellé
Re-New opciót is vásárol,  6 hónapon belül maximum 2 alkalommal kérheti a vásárolt gyurma csomag díjmentes cseréjét.
Összeszedtünk néhány felmerülő kérdést, amennyiben itt nem találsz választ rá kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségünkön.



1/ Re-New opcióval vásároltam gyurmát, amikor kérem a cserét az elhasznált gyurmát vissza kell küldenem? Nem, nem kell visszaküldeni az elhasznált gyurmát.

2/ Mikor kérhetem az első cserét? A vásárlást követő 30 napon belül nem kérhetsz cserét. A Re-New opció a vásárlást követő 31. napon élesedik és onnantól számított 6 hónapig érvényes. (Az első 30 napban a webshopunkban alkalmazott 30 napos visszaküldési garancia/jogod miatt nem kérhetsz cserét)
3/  Re-New opcióval vásároltam gyurmát, amikor kérem a cserét, kell az új csomagra posta költséget fizetnem vagy van-e valami költségem? Nem, nem kell az új csomagnál posta költséget fizetni a Re-New opció vásárlásakor díjmentes cserét vásárolsz és a csere csomagért sem kell fizetned.  

4/ Re-New opcióval vásároltam gyurmát, hogy tudom kérni a cserét? Honlapunkon www.gyurmavilag.hu oldalon Re-New gyurma űrlap kitöltésével igényelheted a cserét. (2020.06.15-től lesz elérhető az űrlap oldalunkon)

5/ 2 csomag gyurmát vásároltam korábban és 1 Re-New opciót, akkor mind a 2 gyurmacsomagot tudom cseréltetni? Nem, 1 Re-New opció csak 1 csomag gyurmára érvényes, ha több csomagot vásárolsz és mindegyiket szeretnéd a későbbiekben cseréltetni akkor minden csomag mellé Re-New szolgáltatást is kell vásárolnod. Például veszel 3 gyurma csomagot és a későbbiekben mindegyiket szeretnél cseréltetni akkor 3 Re-New opciót kell vásárolni megrendeléskor.

6/ Szükségem van-e a számlára a cserecsomag igénylésekor? Igen a Re-New opción belül amikor kéred az új csomagod meg kell adnod a számlád sorszámát. 

7/ Véletlenül töröltem az e-számlámat, megrendeléskor hibás email címet adtam meg, mit tehetek? Semmi gond, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és segíteni fogunk.

8/ Kérhetem-e, hogy a Re-New opcióban vásárolt csomagom 2 pótlását 1 alkalommal küldjék el Nekem? Igen kérheted, ha szeretnéd akkor 2 új csomagot 1 postával küldjük. Ez esetben később már nem kérhetsz cserét hiszen a 2 csere csomagot egyszerre kérted.

9/ Visszakérhetem-e a Re-New szolgáltatás árát ha 6 hónap alatt nem kértem cserét? Nem, ez egy szolgáltatás ami 6 hónapra szól. (Pl. Ha van egy Tv előfizetésed de nem nézed azt akkor is ki kell fizetned nem mondhatod, hogy nem nézted a Tv-t)

10/  Re-New szolgáltatásban küldött csomagot is házhoz szállítják? Igen, amennyiben egy alkalommal kéred a cseréket, egyéb esetben DPD csomagpontot kell választani.  

11/ Időközben elköltöztem máshova is kérhetem? Igen, amennyiben egy alkalommal kéred a cseréket, egyéb esetben DPD csomagpontot kell választani.  

12/ Vehetek-e több Re-New opciót  1 gyurma csomag mellé? Nem. 1 gyurma csomaghoz csak 1 Re-new opció vásárolható. (Nem rendelhetsz úgy, hogy 1 gyurmacsomagot rendelsz 3 Re-New opcióval)

13/ Vehetek-e utólag Re-New opciót? Nem, sajnos ha megrendeléskor nem vásároltál a gyurma csomag mellé, akkor a későbbiekben csak Re-New opciót nem tudsz vásárolni. ( A Re-New opciónak és a vásárolt gyurma csomagnak egy számlán kell szerepelnie.)


Reméljük a leggyakrabban felmerült kérdésekre megkaptad a választ, ha nem találod itt a kérdésedre a választ vedd fel velünk a kapcsolatot.


Szép napot.


Gyurmavilág csapata