Gyurmavilág
Weboldal alcíme
Gyurmavilág Re-New opció
Kreatív játékokkal a gyermekekért!

Cserélhető gyurma? Igen.

Gyurmavilág Re-New opció 


A Gyurmavilág 2020-ban bevezette a Gyurmavilág gyurmák vásárlása eseten a Re-New opciót.
Mit jelent ez?
Az a vásárló aki a gyurma csomagja mellé
Re-New opciót is vásárol,  6 hónapon belül maximum 2 alkalommal kérheti a vásárolt gyurma csomag díjmentes cseréjét.
Összeszedtünk néhány felmerülő kérdést, amennyiben itt nem találsz választ rá kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségünkön.



1/ Re-New opcióval vásároltam gyurmát, amikor kérem a cserét az elhasznált gyurmát vissza kell küldenem? Nem, nem kell visszaküldeni az elhasznált gyurmát.

2/ Mikor kérhetem az első cserét? A vásárlást követő 30 napon belül nem kérhetsz cserét. A Re-New opció a vásárlást követő 31. napon élesedik és onnantól számított 6 hónapig érvényes. (Az első 30 napban a webshopunkban alkalmazott 30 napos visszaküldési garancia/jogod miatt nem kérhetsz cserét)
3/  Re-New opcióval vásároltam gyurmát, amikor kérem a cserét, kell az új csomagra posta költséget fizetnem vagy van-e valami költségem? Nem, nem kell az új csomagnál posta költséget fizetni a Re-New opció vásárlásakor díjmentes cserét vásárolsz és a csere csomagért sem kell fizetned.  

4/ Re-New opcióval vásároltam gyurmát, hogy tudom kérni a cserét? Honlapunkon www.gyurmavilag.hu oldalon Re-New gyurma űrlap kitöltésével igényelheted a cserét. (2020.06.15-től lesz elérhető az űrlap oldalunkon)

5/ 2 csomag gyurmát vásároltam korábban és 1 Re-New opciót, akkor mind a 2 gyurmacsomagot tudom cseréltetni? Nem, 1 Re-New opció csak 1 csomag gyurmára érvényes, ha több csomagot vásárolsz és mindegyiket szeretnéd a későbbiekben cseréltetni akkor minden csomag mellé Re-New szolgáltatást is kell vásárolnod. Például veszel 3 gyurma csomagot és a későbbiekben mindegyiket szeretnél cseréltetni akkor 3 Re-New opciót kell vásárolni megrendeléskor.

6/ Szükségem van-e a számlára a cserecsomag igénylésekor? Igen a Re-New opción belül amikor kéred az új csomagod meg kell adnod a számlád sorszámát. 

7/ Véletlenül töröltem az e-számlámat, megrendeléskor hibás email címet adtam meg, mit tehetek? Semmi gond, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és segíteni fogunk.

8/ Kérhetem-e, hogy a Re-New opcióban vásárolt csomagom 2 pótlását 1 alkalommal küldjék el Nekem? Igen kérheted, ha szeretnéd akkor 2 új csomagot 1 postával küldjük. Ez esetben később már nem kérhetsz cserét hiszen a 2 csere csomagot egyszerre kérted.

9/ Visszakérhetem-e a Re-New szolgáltatás árát ha 6 hónap alatt nem kértem cserét? Nem, ez egy szolgáltatás ami 6 hónapra szól. (Pl. Ha van egy Tv előfizetésed de nem nézed azt akkor is ki kell fizetned nem mondhatod, hogy nem nézted a Tv-t)

10/  Re-New szolgáltatásban küldött csomagot is házhoz szállítják? Nem, az új csomagot minden esetben postán maradó csomagként küldjük, 10 napod lesz átvenni az általad választott postán vagy posta ponton vagy posta automatában.  

11/ Időközben elköltöztem máshova is kérhetem? Igen, több mint 3000 átvevőhely közül választhatsz, oda küldjük ahova kéred. 

12/ Vehetek-e több Re-New opciót  1 gyurma csomag mellé? Nem. 1 gyurma csomaghoz csak 1 Re-new opció vásárolható. (Nem rendelhetsz úgy, hogy 1 gyurmacsomagot rendelsz 3 Re-New opcióval)

13/ Vehetek-e utólag Re-New opciót? Nem, sajnos ha megrendeléskor nem vásároltál a gyurma csomag mellé, akkor a későbbiekben csak Re-New opciót nem tudsz vásárolni. ( A Re-New opciónak és a vásárolt gyurma csomagnak egy számlán kell szerepelnie.)

14/ Rendeltem egy Óriás csomagot, egy Nagy gyurma csomagot és egy Re-New opciót, melyik csomagra érvényes a Re-New opció? Jelenleg bevezető időszakban vagyunk, így Te választhatod ki ilyen esetben melyikre legyen érvényes. ( A későbbiekben más áron lesz a Re-New opció Óriás és Nagy gyurma csomagra, de a bevezető időszakban vásároltak esetén nem teszünk különbséget.)


Reméljük a leggyakrabban felmerült kérdésekre megkaptad a választ, ha nem találod itt a kérdésedre a választ vedd fel velünk a kapcsolatot.


Szép napot.


Gyurmavilág csapata